او را نميدانم...!

Single ...یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... Single

امروز بر چشمان چه کسي خيره مي شود؟

امروز رو به روي چه کسي در کافه هاي اين شهر مي نشيند؟

امروز از کودک فال فروش به نيت چه کسي فال مي خرد؟

امروز در فنجان قهوه اش نقش چه کسي مي افتد؟

من که هنوز به يادش قهوه مي خورم فال مي خرم

تنها به کافه مي روم و خيره مي شوم به دست هاي سردم

او را نميدانم...!

 



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت4:50---20 شهريور 1391
منه سا ا ا ده نمیدانم برای چندمین بار هنو و و ز در اندیشه ی تو ام . . تو امروز در اندیشه ی که هستی؟ ؟ ؟

نیکتا
ساعت16:10---31 مرداد 1391
سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.
دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش....


آزاده
ساعت11:34---22 مرداد 1391
تنهایی زیادیم خوب نیست سعی کن در بیای از این تنهایی وبت عالی بود خیلی احساسی جالب خوشم اومد مرسی

مهسا
ساعت1:10---21 مرداد 1391
منم عاشق اسم محمدم...!

اصلا ناخوداگاه از کسایی که اسمشون محمده خوشم میاد...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اکی چه خوش خیال بودم!!!!

وب خوبی داری ....شاد باشی.
پاسخ: خوش خیال بودی!!!!!!!!!!!!!!!


مهسا
ساعت1:04---21 مرداد 1391
خب نگفتی که تا ابد عاشق نمیشی...

قبلاAنداشتی شک کردم...
پاسخ:نه نگفتم ولی چون محمدو بیشتر دوس دارم محمد خالی گذاشته بودم


مهسا
ساعت1:01---21 مرداد 1391
واقعا؟!!!!!!!!!!!!!!!!

چه جالب...............بازم اشتباه کردم.!!!!!
پاسخ: تو پروفایلم نوشتم عاشق کسی نیستم ولی بازم همه اینو ازم میپرسن


مهسا
ساعت0:58---21 مرداد 1391
وا!!!!!!!!!!!!!!!!!1تو محمد هستی...

تو رو خدا بگو A کیه؟
پاسخ:Amir mohammad


مهسا
ساعت0:55---21 مرداد 1391
پس Aکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:منم

مهسا
ساعت0:49---21 مرداد 1391
سلام من خیلی بهت سر میزنم قبلا بغل اسمت Aنبود...اسم عشقته؟
پاسخ: عشق کجا بود!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 21 / 5 / 1391برچسب:تنهایی,تنهایی,تنهایی,تنهایی,تنهایی,تنهایی,تنهایی,تنهایی,تنهایی,تنهایی,تنهایی,,ساعت 1:14 نويسنده A_mohammad |